tisdag

plugg,plugg och ytterligare plugg.
men har även hunnit att vara ute på en promenad
med emilia och olivia.

närsom så kommer min prinsessa hem!
och som jag längtat.
så resten av kvällen blir det en massa mys.
hoppas att det inte börjar regna sen bara så vi kan
gå ut på en promenad med arnold.
felicia älskar verkligen att hålla honom i kopplet.

ringde även felicias dagis och sa att hon skulle komma vid
10 imorgon. om hon nu inte blir dålig ikväll/natt vill säga.
men det hoppas jag verkligen inte.

imorgon på dagen så ska jag och wigren plugga tillsammans.
perfekt nu när man har samma kurs så man kan dela upp det
och hjälpas åt lite. för nu är det ångest på högsta nivå.
PLUGGA!
så typiskt mig att vänta till sista dagen ungefär, jag vet.
men det är tyvärr lätt hänt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0