torsdag

felicia vaknade mitt i natten och skrämde mig genom att stå
precis bredvid mig på sängkanten och säga "mamma,aakna!"
tog upp henne i sängen så vi låg och myste en ganska så lång stund.
hon somnade efter en timma ungefär och vaknade straxt innan halv 8 imorse.
så skönt! är länge för att vara pluttan.

lämnade henne på dagis vid 10.
stack sedan till mamma, gick ut på promenad med
henne och tindra och så arnold såklart.
och ja ni, det finns folk...
mamma undrade om jag kände människan för att personen glodde så mycket.
om jag visste det skulle jag sagt något.

gick sedan till netto, jag köpte ytterfilé med vitlöksmarinad.
vilket det ska bli grilla av nu :D mumma.
tyvärr så sover typ julia annars skulle jag bjudit över dom.
mina söta grannar. muha.

gick hem till mamma och de igen.
blåste upp tindras lilla pool så hon kunde få bada lite.
hon sa nämligen att poolen väntade på henne ifrån ingenstans. gullunge.
solade i sisådär 30 minuter. det räckte och blev över.
känner lite att det svider nu.

en sväng förbi jossan och lämna pengar till hårfärgen då
hon ska färga mitt hår imorgon.
sedan åkte vi tillsammans in till stan. eller jossan gick
av där och jag fortsatte till resecentrum.
mötte upp jeff, tog bussen till kisa.
väl där mötte vi danne,jenny och jollan.
kollade bil på grahns. grabbarna testkörde den.
imorgon ska vi hämta den :D
eller, rättare sagt danne och jenny är snälla
och gör det. och lämnar den sen utanför jeffs jobb.
känns toppen!
kommer nog upp en bild sen.


nae, nu ska jag hjälpa till med maten.
redig karl man har.
förstår inte vilken tur jag haft egentligen.
från att gå till det man hade innan till detta.
jeff är verkligen underbar.
ingen tendens till att visa sig vara en riktig jäkel
på att ljuga eller ha våldsamma sidor.


får se om det blir att gå över till grannen även denna kväll.
emilia skulle kanske också komma dit. trevligt!
inatt blir det att PLUGGA!
då jag ska in till skolan imorgon och skriva reflektion.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0