fredag

ja ni..det finns verkligen folk till allt.
gud så trött jag blir på vissa folk.

igår när jag hade gått av bussen med arnold så
gjorde han sina behov.
sedan var det typ översvämning på vägen så jag var
tvungen att gå uppe i snön.
sen kommer det en gubbe runt kröken.
när vi är påväg att gå förbi varann så kollar han lite snabbt på mig.
sedan glor hanner i backen och fortsätter gå.
orden som kom ut ifrån hans mun var:

"var du så jävla fräck nu så du bara la snö över hundens skit?!
det var jävligt lågt gjort!"
jag blev så jävla förbannad så jag tryckte iprincip upp anrolds
skitpåse i ansiktet på honom och sa: "vad fan ser det här ut som?!"
då stannar han till och säger :"jaha, då får jag väl be om ursäkt då!"
"det hoppas jag verkligen" sa jag.

jävla gubbe. sen när började man hoppa på folk för något de inte är
säkra på att man har gjort? fan vad trött jag blir på sånt.
bara för han inte såg mig och arnold runt kröken när vi gick
i snön så tog han förgivet att arnold sket och att jag inte plockade upp det.
herregud.. inget förvånar än längre.

så detta gick jag och störde mig på resten av dagen...


när jag hämtat felicia på dagis så gick vi tillbaka till mamma
i ett par timmar. sedan tog vi bussen härifrån och skulle byta i stan.
hon blev helt till sig när hon upptäckte att det flög ett antal hundra fåglar
i himlen över torget. hon visste inte vart hon skulle ta vägen så hon både
hoppade och snurrade runt. hon böjde huvudet så långt bakåt så hon
nästan ramlade omkull. min lilla prinsessa!

hon var superduktig även denna natt.
la in henne i hennes säng efter dusch och välling.
sedan vaknade hon till en gång. då fick jag in och klappade
henne lite på magen. sen somnade hon om fort igen.
hon vaknade inte fören vid 6 imorse. så duktig!
och vet ni? tro det eller ej, men hon hade sin napp i munnen hela natten.
så vi får se om det är så att hon kommer börja att använda den nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0