fredag

igår blev det en rikig slappardag för mig och min prinsessa.
torsdag-måndag varanann vecka är ju hennes pappas dagar.
men igår så uppstod det problem. inte ngt jag är förvånad över.
slutade iaf med att jag fixade skjuts så att hon kunde komma dit iaf på kvällen.
det sista jag kände för igår var att sätta henne på bussar och riskera
att det skulle hända en olycka i blöjan. inte så speciellt mysigt för henne.
skulle svida en hel del om inte annat. och läcka igenom.. ja, ni fattar.
hon kom dit tillslut iaf. så, tack för hjälpen!

efter att ha lämnat felicia hos sin pappa så åkte jag och tränade på f&s.
de har fått in en boxningssäck nu också. toppen!


idag så har jag pratat med min mentor på skolan.
hon förstod iaf situationen så hon var snäll och skickade kursen
etik och livsfrågor till mig nu så jag kan sätta igång. så bra!
så nu gäller det att plugga som aldrig förr.

åkte in till stan skapligt. träffade mamma en sväng innan
jag och pappa skulle ses vid 12 för att luncha tillsammans.

blev att köpa 3 t-shirts och en klännig till felicia denna gång.
klänningen kommer hon passa perfekt i sen när det börjar bli varmare ute.
turkost. verkligen hennes färg!

när jag sedan kom hem så betalade jag alla räkningar för denna månad.
alltid lika roligt.
sedan gick jag ner för att sola i 20 minuter.
så nu känner jag på mig att jag kommer vara röd imorgon.
mm röd, kan blir faktiskt det. iaf när jag solar här nere.
men tillslut kommer ju även det bruna fram.

nu tänkte jag ta ett par varv med dammsugaren här hemma
för att sedan vänta på att malin slutar jobbet.
då blir det att åka och träna.
efter det ska vi ha roligt!




såhär såg min sjuka plutta ut tidigare i veckan ♥


ha en bra fredag nu allesammans!
...det ska jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0