lördag

somsagt, felicia blir hela 16 månader idag.
det är även exakt två år sedan som jag
fick reda på att hon låg i min mage.
minns det som igår när jag väntade på svar.
var hemma i stan, på nygatan.
mamma var hemma också.
så vi båda stod och skojade om ifall jag nu
skulle vara gravid. hur lustigt det skulle vara ifall
jag nu skulle haft en liten knodd i magen.
hur tindra skulle säga mamma och en annan mormor.
och att det bara skulle vara ett år mellan tindra och bebisen.
så, när vi fick se att det var potivit så började vi båda att gråta.
var ju ingenting man hade planerat direkt.
och sedan, exakt 8 månader senare låg man på sjukhuset.
men en liten felicia på bröstet.

detta var ett beslut som jag absolut inte har ångrat en enda sekund av.
fy fan vad jag älskar min prinsessa.
det är hon som gör mitt liv värt att leva! ♥




första positiva grav.testet som jag tog.




felicia är inte bättre i magen än.
hon har inte velat äta någonting.
eller, ett par skredar med lite potatismos
och majs blev det förut.
dricka är hon inte heller så bra på.
försöker att tvinga i henne.
majsvällingen åkte iaf ut på en gång...

har köpt majskrokar till henne som hon mosar i sig nu.
vet inte hur länge sedan det var som jag köpte det till henne.
säkert 1 år snart.. men det går ner kan jag lova, oh ja!
och lite saft på det med.

tempen låg på 38.2 för ungefär en timme sedan.
så jag hoppas verkligen att den sjunker snart!

men man kan inte tro att hon är sjuk iaf.
för det är full fart på henne.
kanske inte riktigt lika mkt som vanligt iofs.
men fart, det är det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0