måndag

denna natt har inte varit rolig alls.
har vaknat ett antal gånger. usch..
så fy på mig, men det blev fakiskt ingen träning imorse.
men nu har jag tvättstugan iaf.
får passa på nu när inte pluttan är hemma.

och snart kan jag inte längre skjuta upp på att inte städa akvariet.
det börjar se ritkigt grönt ut.
tänte sälja fiskarna nu.
har ca 20 stycken zebra cyklider. så, är det någon som är intresserad
eller om ni vet någon får ni mer än gärna höra av er.

gud vilket väder det är ute!
känns ju måttligt kul att veta att det kommer
att bli kallare de närmsta dagarna.
nu när snön har smällt också.
kommer bli riktigt halt ute!

nu är iaf elin här.

ska snart åka och hämta hem min prinsessa från dagis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0