onsdag

pluttan valde att vakna vid 6 imorse.
roligt att hon är piggare nu, men kanske lite för pigg? :P

har lämnat henne på dagis iaf.
hon gick in utan att jag behövde bära henne.
sedan gick hon och hämtade en bok och satte sig i
frökens knä och skulle läsa. fick en hejdå puss.
och sen gick jag. så, underbart att det inte kom
några krokodil tårar idag!

nu är jag hos mamma igen och tänkte sätta igång lite med pluggandet.
ligger efter en hel del då jag var hemma med felicia hela förra veckan typ
och i måndags. och kursen ska vara klar på lördag!
men det ska nog bli bra. tack så mycket alexandra för böckerna förresten!
de kommer nog hjälpa en hel del.

måste iaf vara hemma till lägenheten i johannelund vid 14.00 för då
ska det komma en och besikta den.

ikväll så kanske det blir en sväng förbi min snart så kallade granne :D


Kommentarer
Postat av: alexandra

varsegod! :)<3

2010-03-10 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0