onsdag

gårdagen bestod av att lämna pluttan på dagis.
som vanligt gick det superbra!
nästan direkt efter så åkte jag till skolan för att göra
reflektionen av MSK. det gick bra faktiskt.
hatar att jag ska vara så osäker på mig själv hela tiden...
det får det bli ändring på!

var klar strax efter 12 och mötet började inte fören 1.
så jag knallade in mot stan en sväng.
köpte en läsk, hann inte så mycket mer.
gick in och hämtade wigren på salongen.
sedan knallade vi bort till mötet.
sååååå långtråkigt det var. eller, vad säger du wigren? haha.
tur att jag kan läsken iaf..
bara en massa prat om sånt man redan visste.
fick lite papper man skulle skriva i.
kunde de lika gärna skickat hem. hehe.

tog sedan bussen mot haninge.
hämtade mamma och tindra som ville hänga med
till dagis för att hämta felicia.
gud så glad hon blev!
sov hos mamma och de inatt då mamma började
vid 7 imorse så jag skulle kolla arnold.

när vi kom hem idag så var jeff här och tvättade för fulla muggar.
så nu är allt tvättat! så otroligt skönt.
jag åkte och storhandlade med mamma,sandor och tindra.
så snällt av jeff och emmy och kolla felicia.
egentligen skulle hon ha åkt till sin käre far idag....
hon somnade strax innan 7 ikväll.
så, det kommer bli en tidig morgon (;

efter lämningen på dagis imorgon så
ska jag vara på skolan vid 10-12.
ska nämligen på papper om apu platsen osv.
fast jag vet ju redan vart det blir någonstans.
ska ju gå ut nu om 2 veckor! spännande.


om det är fint väder på fredag
så blir det att bjuda över
lite folk på grillat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0