tisdag

igår fick jag en supersöt nalle.
att en sån lite sak kan göra en så glad.
tack rara du!

vaknade tidigt imorse.
stack och tränade med malin.
efter det åkte var och en hem till sig.
sedan blev det att sola.
fick skjuts hem till mamma innan vi åkte till netto där malin
skulle köpa en fritös. supersnällt.
hade med mig en hel del saker nu.
dator bla. så inatt sover vi här.

så direkt efter hämtade jag pluttan på dagis.
känns så skönt nu när man kommer och hämtar henne.
för hon trivs verkligen och har kommit in i det ordentligt.
hon hjälpte fröken att städa när jag kom så hon hade fullt upp.

nu är vi iaf hemma hos mamma.
hon och tindra är på vc.
om ett tag så ska vi fira ove som fyller 49 år idag, gubbe!

felicia mår sådär idag. bättre.
fast fortf neongrönt snor i näsan. mindre kul..
men hon är så duktig för hon har lärt sig att snyta sig nu.




Kommentarer
Postat av: ´ sandra

åh vilka söta barn :)

2010-03-11 @ 19:36:00
URL: http://saziegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0