tisdag

felicia har sovit som en kratta inatt.
både jag och elin har vaknat ett antal gånger
av sparkar i ansiktet och lite klappar då och då.
och jag fick även en och annan blötpuss.
lilla pluttan.
men strax efter 6 tyckte hon det var dags att vakna.
förstår mig inte på hennes sömntider ibland.
hon får sig inte tillräckligt med sömn.
men som tur var somnade hon om efter 8.
ringde även dagiset och sa att hon fick stanna hemma idag.
hon var nämligen ganska så lös i magen imorse med..
men nu är det bra! tur det.

jag kom hem för ett tag sen efter min tid jag hade vid 11.
det gick bra. men nervöst..
felicia hade varit jättesnäll mot elin när jag var borta :)

skönt att bussarna går som de ska idag!
iaf än så länge.

nu ska jag laga någon mat tänkte jag.
felicia är inte vidare sugen på ngt alls idag..


Kommentarer
Postat av: carolina

stackars, hoppas hon inte magsjuk :(

2010-03-02 @ 15:16:06
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0