torsdag

gick super att lämna prinsessan på dagis även denna dag.
var jättejobbigt att gå ifrån henne för jag inte ska få träffa henne
fören på måndag eftermiddag nu då hon ska vara hos sin pappa.
känns supertufft.. men men, är väl bara att bita ihop.

har inte känt mig något vidare bra idag konstigt nog.
ena stunden fryser jag och andra är jag jättevarm.
men nu känner jag mig lite piggare iaf.

har suttit och pluggat msk i 3 timmar nu.
tiden bara flyger förbi!
uppgifterna är så stora så är så himla svårt att "korta ner" svaren.
så, det blir en och annan sida om man säger så.
men känns ändå inte som att man kommer någon vart.

mycket begrepp som man inte hittar i varken böcker eller på nätet.
så eget tänkande får det bli en hel del med. hehe.

vädret idag har inte varit toppen.
det är först nu på eftermiddagen som det började klarna upp
och solen kom fram. underbart!

fan, nu längtar jag nästan lite till början av april.
när det blir att åka kryssning :)

men innan jag drömmer mig bort för mycket
ska jag ta tag i pluggandet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0