torsdag

sådär. nu är det endast en sista uppgift kvar innan jag är klar med kursen!
underbart. just nu har jag suttit och skrivit om kvinnlig könsstympning.
hemskt! förstår mig inte på sånt där.. men visst, han man det som en seder
så har man..

nu ska jag fixa lite sedan ska jag ut med arnold.
tror vi tar bussen direkt hem till mamma så är vi där ett tag
innan jag hämtar felicia på dagis.
vi åker nog hem på en gång. eller så ska jag se om vi kanske ska till pappa
en sväng.

ska ju ha praktik från och med vecka 15 och 5 veckor framåt.
har du fått reda på vart jag ska vara.
dessvärre blev det inte i området jag ska flytta till.
utan en bit bort. rättare sakt lite utanför berga, vid fågelsjön typ.
men det gör ingenting. bara jag trivs så blir nog allt toppen :)
nu gäller det bara att fixa cykeln så jag kan börja trampa dit varje dag!


Kommentarer
Postat av: Susanne P

Härligt när vägarna blir bara så man kan börja cyckla igen!

Ha en bra helg!

2010-03-18 @ 21:10:55
URL: http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0