torsdag

var ingen 3D bio igår som jag trodde.
men en alice i underlandet blev det att kolla på iaf :)
filmen var inte så toppen. men den gick att se.

efter filmen så hängde jag med melissa och svea hem
till dom i bankekind. så inatt så sov jag där.

idag var vi ute i tinnerö med melissa, svea och
sedan träffade vi sveas mamma och pappa
och sen de 3 valparna som är kvar.
så himla underhållande att se de leka och hoppa
omkring. rasen är grand danois.
så de är ju inte speciellt små direkt!
jag hade "turen" som fick morsan hoppandes på mig.
upptäckte för en liten stund sen att jag har rivmärken på låret.
men det gör ingenting :)
det är ju sånt som läker med tiden. hehe.

felicia blev superglad när jag kom och hämtade henne på dagis idag.
hon började till och med att gråta. lilla pluttan.
hon är säkert trött också.
hon lämnades vid 7 idag och så sov hon knappt en timme på dagen.
mellis hade hon inte med sig någon.
tur att de har frukt och sånt som hon kunde få. hehe.

nu är vi hemma hos mamma en sväng.
men ska snart åka hem.
så hon kan få krypa ner i sin säng med.
nu leker tindra och felicia för fulla muggar i tindras rum.
kul att de kan komma överens ibland iaf ;) hehe.

nu ska jag kila ut med arnold en sväng innan vi drar oss hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0