fredag

emilia ringde förut så gicvk ut efter ett tag och träffade henne,olivia,wigren och julia :)
tog en liten snabbpromenad för wigren och julia skulle iväg.

emelie och hennes dotter hängde sedan med hem så jag bjöd på lite mat.
bestämde mig för att hämta min prinsessa tidigare ifrån dagis idag.
så de hängde med och hämtade henne. felicia har börjat säga bebis till
alla barn ni för tiden. oavsett om de är 1 eller 5. haha.

efter det hängde vi med emilia och olivia hem så vi har varit där tills nu typ.


nu sitter jag och felicia och väntar på att wigren och julia ska komma hem så
ska vi nog träffa dom. sedan ska vi laga god mat ikväll.
färskplugg med lövbiff och beasås! mumma.

arnold är kvar här så vi får väl se när han ska hem.
juste, mamma ringde förut och sa att deras bil hade fått bensinstopp en mil utanför kisa.
och så hade tindra kräks på det med. stackarn hade blivit åksjuk.. usch.
men de kom iväg sen iaf. sandor hade hittat något hus där det bodde några han kunde
köpa lite bensin av.


nu springer felicia runt med arnolds koppel och jagar honom och säger:
"utt anold,utt!" hon är för söt.
ungefär så här ser det ut.
(bilden är taget en annan dag)
men arnold ser livrädd ut iaf. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0