fredag

gick förbi mamma igår innan jag skulle hämta felicia på dagis för att lämna arnold.
tindra ville självklart hänga med och hämta henne.
sen skulle hon såklart ha "påsar" på sina stövlar när vi skulle gå in. hon är för söt.

felicia hade ätit en och en halv biff igår på dagis. mycket för att vara henne.
tindra ville sitta i felicias vagn när vi skulle hem.
självklart gick det inte an för felicia. men när hon fick sitta i tindras knä så gick det galant ;D



stannade hos mamma ett tag igår så tjejerna fick leka lite tillsammans.
sedan knallade vi hem för att laga mat.
felicia åt massor + välling på det med. älskar sådana dagar när hon äter mycket.
tyvärr är det inte så väldans ofta som det händer.

nu har jag lämnat pluttan på dagis igen iaf.
träffade sara hjärne precis utanför. väldigt länge sen.
men vi ska allt ta och ses snart.

gick förbi mamma på vägen hem från dagis för att hämta arnold.
mamma,tindra och sandor ska åka till astrid lindgrens värld idag. fusk..
men vi ska åka dit i sommar med brorsan och hans familj tror jag :)


juste, igår när jag var ute på promenad med mamma och arnold
fick vi syn på denna lilla orm som låg och myste lite i solen.
först trodde vi inte att den levde, men det visade sig att det var fel tänkt.






här är även bilden jag pratade om när felicia
hade lyckats klättra upp i sin dockvagn








nae, nu är det cheaters på tv.
älskar verkligen det programmet.
så underhållande att höra deras dåliga ursäkter.
speciellt när man själv levt tillsammans med en sådan människa.
men kan inte annat än skratta.
usch, en gång ortogen, alltid otrogen.



avslutar med en bild på min prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0