måndag

ännu en ny vecka som börjat :)
igår kväll så upptäckte jag att felicia fått falsk krupp.
inget vidare alls. och gud var orolig man blir.
för det låter ju så hemsk när hon andas.
öppnade balkongdörren och la henne högtupp på en kudde.
efter ett tag kunde hon somna.
men vaknade och hostade en del på natten.

nu kom jag hem för en liten stund sen.
har nämligen varit och mött upp felicias pappa då
hon ska vara hos honom idag.
så himla jobbigt när hon blir ledsen när man ska gå.
hon ville knappt hälsa på linus. undra vad det beror på..
får se om hon ska sova där inatt eller inte.
isåf åker jag och hämtar henne senare ikväll.
måste nämligen plugga.
linus visste inte om han kunde ta henne över natten då han
inte vet hur man ska göra osv. men det måste man ju lära sig
som förälder. livet är inte alltid en dans på rosor.
men för mig gör det absolut ingenting om jag får hem henne ikväll.
tvärtom. känns tryggare att ha henne sovandes här hemma när
hon inte mår så bra. ifall hon skulle behöva åka upp.


nu är det unga mödrar på tvn.
så kul att kolla på det då man alltid
gjorde det innan man blev gravid och när
felicia var en lite bebis.



mammas allt.
och ja felicia, jag är DIN mamma.
hon har nämligen börjat att säga MIN MAMMA
så fort någon bara rör på mig.
haha, hon är allt för söt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0