onsdag

har varit ganska så fullt upp denna vecka. praktiken är nu slut iaf.. känns ganska så tråkigt faktiskt.

igår var jag, felicia, wigren och julia på stan typ hela dagen.
felicia sov sent men somnade ändå tidigt.
hittade faktiskt inget speciellt på stan. ovanligt för att vara mig.

idag så åkte jag och felicia till ramstorp för att träffa min handledare
och få papper för apun. omdömme och sånt.
såg superbra ut! ;D
när christins rast tog slut och hon och felicia hade snackat klart så
gick jag och felicia in till stan. där träffade vi melissa så vi hängde med hem
till hennes syrra där en stor del av släkten var. trevligt!
felicia blev helt tokig när hon såg att de hade dukat fram tacos som de skulle äta.
MAAAAAAAAAAAAAAAT skrek hon. haha. de måste tro att hon inte får någon mat hemma. haha. pluttan.

mötte sedan linus eftersom felicia ska vara där till imorgon.
hon hade somnat på bussen sa linus. sent även denna dag.

jag åkte hem från stan för ca en timme sen.
sitter nu hos mamma. hon har jouren tills imorgon.
snart ska jag och min man åka och storhandla!


juste, imorse när jag och felicia höll på att fixa iorning oss
så stod jag i badrummet och höll på med tvätt.
så ropar felicia på mig.
jag gick ut för att se vad hon styrde med.
då hade hon lagt ut sin docka och alla saker därtill
som hon hade i sin hello kitty dockvagn.
och lyckats klättra i vagnen på något lustigt vänster.
så där i låg hon och skrattade.
tog kort på det men tyvärr kan jag inte lägga in det på datorn nu.
men hon är för go prinsessan.
vilka grejer hon har för sig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0