söndag

kommer ni ihåg att jag skrev att jeff smet iväg till stan imorse?
dessa fina blommor fick jag av honom och felicia:



kärleks ordet fick jag och felicia av jeff häromdagen :)

här är bilden på halsbandet.
tyvärr ser man inte så bra för kortet är taget när vi
var på cirkusen. men det kommer nog
en bättre bild så småningom.



vid 3 tiden gick vi bort till mamma för att
möta upp henne och tindra.
då fick hon även en fin blomma av oss.
världens bästa mamma!
är så glad äver att jag har henne.
att vi har kommit varann så nära som vi gjort de senaste
åren. var absolut ingenting man kunde tänka
sig skulle hända för sisådär 4 år sen.
herregud vad vi bråkade då..

efter att vi mött upp dem så knallade vi bort
mot centrum för att vi skulle köpa
biljetter till cirkusen.
men de hade slutat att sälja dom.
så vi gick direkt bort till cirkusen.
felicia blev helt extas!
hon tyckte det var superkul.
speciellt när jeff gick och köpte varsitt
lysrör till henne och tindra.





som ni kanske ser på kortet så var det
riktigt varmt i tältet.
felicia ville inte alls ta av sig sin tröja till en
början. men tillslut gick det an.

efter att cirkusen var slut så traskade vi hem.
när vi kom hem så lagade vi mat och
felicia fick sitt efterlängtade bad.

hon somnade inte fören vid 9 tiden ikväll.
och vilken hota hon har fått.
usch, låter inte alls något vidare.
bara det inte blir värre.
mammas lilla hjärta.



tack för en alldeles underbar
mors-dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0