söndag

som jag skrivit i tidigare inlägg så har jag inte så mycket tid till överst just nu.
mycket att göra om dagarna. så man får prioritera lite. tyvärr.
men nu kommer det ett rätt så långt. så ni vet, vill bara varna (;

har kommit hem från jobbet för ett tag sen nu iaf.
ikväll gick jag på larmet så var en del som kom upp.
men det gick super. man klarar allt bara man har viljan.
tur att man har en sån bra handledare också ;D

jobbade 14-21.30. jeff var snäll och tog felicia idag!
skulle egentligen jobbat igår med. men i fredags var jag tvungen att
gå hem från jobbet. var visserligen bara 20 min kvar.
men kräktes och satt och skakade osv. jävla migrän.
men nu har den varit lugn iaf. hoppas att det fortsätter så ett tag till nu framöver.
så jävla typiskt att man ska åka på det massor nu när man har praktiken också..

igårkväll när jag jeff och felicia var ute och skulle gå hem ifrån mamma
så hade felicia otur att snubbla. så hon slog i pannan rätt i backen.
så hon gick en redig bula. och envis som hon är vägrade hon att ta is på det efter att jag
näst intill sprang med henne hem. men lite kyla fick bulan iaf.
så svullnaden gick ner rätt så fort, tur det!


imorgon är jag ledig ifrån jobbet så då ska jag mysa som tusan med min älskade prinsessa.
dagiset har även klämmdag imorgon så det är stängt. tur att man är ledig.
hon ska åka till sin pappa imorgon också och sova där till på tisdag.
känns ganska så jobbigt. hatar när hon inte är hemma..
men sånt är livet. hon måste ju få umgås med sin pappa också.

innan klockan 12 imorgon måste vi iaf ha varit på stångåstaden och lämnat
in nycklarna till den gamla lägenheten i johannelund.
och sedan få resten av nycklarna hit. känns rätt så jobbigt att bara ha en.
så det ska bli skönt. ska även välja tapeter till vardagsrummet.
ska bli hur skönt som helst sedan när man fått tapetserat här.
och på torsdag ska vi åka och kolla på färg till hallen och köket.



du förgyller min dag älskade dotter ♥



nae ni, blir nog inte så mycket
mer uppdatering just nu.
tänkte lägga mig framför tvn och mysa lite.
felicia ligger redan och sover så gott i sin säng.
om ni bara visste hur bra hon sover.
hon är så duktig så.
hela nätterna, sedan kommer hon upp på morgonen
men sin smurfan under armen och nappen i munnen
och vill lägga sig bredvid.


såhär ligger felicia och sover just nu.

sov så gott nu allesammans.
hoppas ni mår bra.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Härligt att de har gått bra med flytten och att de går bra för dig på praktiken :)

Är också ute på praktik nu.

Fin säng felicia har, eliott har en exakt likadan, verkar vara väldigt populär :)



Ta hand om dig. Kram

2010-05-03 @ 07:59:36
URL: http://rebbanbabiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0