tisdag

slutade jobbet vid 9 ikväll.
när jag kom hem så hade felicia sovit i ett par timmar.
hade gått toppen, men hade inte förväntat mig annat (;
självklart var jag tvungen att pussa på henne eftersom jag inte sett henne
sen igår då hon sovit hos linus inatt. såklart så vaknade hon då och
somnade inte fören två timmar senare. men nu sover hon så sött i sin säng iaf.

jag tänkte också försöka att lägga mig nu.
ska vara på jobbet vid 7 imorgon. innan det ska jag
ha lämnat felicia på dagis osv.
men det ska jag nog klara av.

imorgon kommer en lärare från moa för
halvtidsbedömning. kommer nog gå toppen skulle jag tro.

en sak till, pollen måste verkligen älska mig!
fy fan säger jag bara... usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0