tisdag

fanny kom hem hit till mig och felicia igår.
så vi tog bussen och gick sedan bort till stångåstaden.
för att där lämna och hämta nycklar.
lånade även med mig 3 kataloger med tapeter till på torsdag.
men tror att vi har bestämt oss nu :)
blir en röd fondvägg i vardagsrummet med lite blommönster i.
sedan blir det antingen grått eller vitt på de andra väggarna skulle jag tro.

efter att vi varit på stångåstaden så tog vi bussen in till stan.
vi var där i närmare 5 timmar. så, blev att handla en hel del saker.
ångest som vanligt när man sedan kom hem och skulle packa upp saker och ting.. aj aj.

linus mötte upp oss på stan efter 4 och tog felicia.
hon blev superledsen min lilla plutta.
hatar när hon blir det. då känns allt så mycket jobbigare.

efter att man kommit hem igår så putsade jag fönster och började att storstäda.
skönt att ha det lite frächare nu iaf.

denna dag har jag inte gjort så mycket än så länge.
skötn att vila upp sig lite. en får passa på.
börjar jobbet vid 14 och jobbar till 21.
mamma är snäll och hämtar felicia på dagis.
sedan skulle jeff ta felicia för mamma ska på utveckligssamtal med hampus vid 6.


juste, en sak till. GRATTIS TILL KÖRKORTET JEFF!
han klarade nämligen teorin igår och körde upp för en stund sedan.
ringde och lät ganska så deppig. som igår när han skulle försöka att luras.
sedan sa han att han hade klarat det :D
bara att fixa en bil nu också.





kollade förresten i felicias mun häromdagen.
upptäckte att det kommit upp ett tretal tänder ganska
så långt in i överkäken.
inte så lustigt om hon varit lite pippligare än vanligt.
stora tjejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0