torsdag

juste, får inte glömma att nämna att min prinsessa blir 18 månader idag!
kan verkligen inte förstå att det är 1 ½ år sedan som hon kom till världen.
tiden går så himla fort!
hon förgyller verkligen mina dagar till max. skulle aldrig kunna klara mig utan henne!

åkte ner till stan sen idag ändå.
gick runt själv tills jag mötte linus och felicia.
linus hämtade ju felicia på dagis eftersom hon ska vara där till på måndag.
så ringde han när de var i stan.
så vi gick runt lite och pratade. det uppskattades från pluttans sida.

efter 5 hörde tove av sig om att hon var i stan.
så vi gick och käkade tillsammans och hem till henne och micke en sväng.
fint hade de fått!
inte så ofta man träffar sin faster. eller, ingen av de iofs.
men tove är ju bara 4 år äldre än mig så vi har ju en del att prata om :)

köpte en hel del saker till felicia på stan, och även till mig själv så klart.
lite sommarklänningar osv till felicia. hon kommer bli så fin så.

idag har det varit riktigt varmt ute. är väl den där ryssvärmen som folket snackar om.
hoppas att den håller i sig ett tag nu.
ser ut som att det kan bli lite åska även denna kväll/natt. mysigt.

hoppas det är fint väder imorgon bitti, isåf tar jag och trampar bort till jobbet efter 6 tiden.

wigren var över en sväng nu på kvällen.
vi satt på ballen och snackade lite skit.
imorgon blir det att ringa skolan ;)




Kommentarer
Postat av: Onii

Ser ut att vara en charmig liten prinsessa ^^ riktigt härlig bild ^^

2010-05-21 @ 00:22:18
URL: http://onii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0