måndag

denna dag började med att gå upp vid 6 imorse.
kan lova att jag inte var speciellt pigg.
jobbigt att gå upp så tidigt när man inte är van direkt. hehe.

jag och mamma bestämde iaf igår kväll att vi skulle ha sällskap
till jobben idag då hon började vid kvart i 7.
så jag skulle vara borta hos henne vid 35 över.
när jag närmar mig ser jag att det är kolsvart.
så jag ringer, inget svar. hon ringer upp i ren panik och
inser att hon försovit sig för första gången i sitt liv.
lilla lilla mamma..

jag knallade bort mot jobbet iaf för en hel dag.
gick bra idag.


hämtade pluttan vid halv 5 på dagis.
hampus hängde med då han ändå skulle ut
med arnold.
felicia älskar sina nya skor vi köpte igår.


vi knallade hem direkt sen, gissa vad som väntade här hemma?
jo,toy story 3.
2 gånger! haha. buzz är det hon tjatar om nu för tiden.

jeff slutade vid 6 ikväll och när han kom hem hade han
mat med sig. jag la mig direkt efter maten då jag känner mig
halvsjuk. fryser hela tiden..självklart somnade jag.
tydligen hade felicia och jag sagt god natt till varann men det
är inget jag har ett minne av. badat hade hon med gjort.
när jag vaknade igen så sov hon :)

nu är det fotboll på tv. jippi..
jag får se om jag orkar lägga mig i ett bad eller
ta en snabbdusch kanske.
är ledig imorgon så då ska jag och pluttan bara mysa.
meningen var att vi skulle åkt till simhallen imorgon
istället men nu vet i tusan om jag ska må så här :/


allt negativt kan vända.
inget ska förstöra detta.



mina hjärtan som betyder allt för mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0