söndag

först skulle vi åkt till min farmor idag.
men hon ringde igår och sa att hon inte kände sig spec bra
så vi skulle ta det en annan dag.
så tänkte vi att vi kunde åka till simhallen vilket vi pratat om.

så då blev det mer tid för att julpynta, vilket vi ej gjort än.
men så ringde jeffs jobb och frågade om han kunde
komma in och jobba.
så han slutar nu vid 3.
så blev inte riktigt som vi hade tänkt oss idag.
men jag och felicia har haft besök av emmy en sväng.
sedan har jag försökt att hitta alla julsaker.
vet att det finns en låda i förrådet men ska ha en
massa här hemma med men svårt att hitta tydligen :/
är otroligt seg idag. känner mig sisådär.

lite saker är uppe nu iaf och nu ska vi ta på oss kläder
så vi är redo när jeff kommer.
för vi måste åka och köpa nya vinterkängor till felicia.
så ska vi även stanna och äta.

brottom, brottom,brottom.
hatar att stressa..
när vi kommer hem så ska vi iaf fortsätta med julstädet och allt
som hör därtill. jeff ville även att vi skulle handla. jippi :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0