söndag

gick upp rätt så skapligt imorse.
åkte och hämtade hem prinsessan vid 11 ifrån hennes far.
blir alldeles varm inombords när man ser hur hon kommer ut ifrån
porten men försvinner. sen så ropade jag på henne och hon skrek
"mamma,saknat dig!" :)
underbara unge!

vi åkte och handlade det sista i lambohov sedan styrde bilen hem.
hon såg presenterna direkt när hon tagit av sig kläderna och ville
självklart öppna allihopa. men en fick hon öppna till och börja med.
resten fick hon öppna när de andra kom.
i det hon öppnade då så var det iaf en dammsugare.
hon har redan fått så många presenter av oss innan hon fyllde år
som jag inte kunde bärga mig med :P









blev ett litet prinsess kalas.



hon fick iaf en massa fina saker.
en älv klänning med vingar.
massor mer trosor.
en dansande julgran.
snövit docka.
massor pärlor att göra halsband med.
lera.
prinsess klocka och tavlor.
pussel.
rittavla.

har säkert glömt något :P

sen har emilia och olivia varit här nu på kvällen
och fikat lite och lekt. av dom fick hon en liten ponny :)

imorgon så skulle min mormor och sten komma förbi och lämna paket.
sen får jag se om min pappa kommer imorgon eller på tirsdag.


den fina tårtan med blåbär som felicia ÄLSKAR!


lite av presenterna :)


felicia blev helt extas när alla började sjunga.


fick hålla i luggen när hon skulle blåsa. hehe.


sen blev tårtan mördad av felicia :)



efter all fika så lekte barnen som tokstollar med ballongerna.
men underbart skrik till ;)

nu sover prinsessan så gott i sin säng efter en underbar dag.


jag ska fortsätta kolla på ensam mamma söker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0