tisdag

igår kväll när pluttan gick och la sig så hade hon en pyjamas
med dragkedja på sig.
imorse när vi vaknade så hade hon konstigt nog
dragit ner hela dragkedjan och tagit ut båda benen.
så pyjamasen satt endast fast i ärmarna.
haha, lilla pluttan.
hon gör allt för att kunna pilla i naveln..

jeff började iaf vid 7 imorse.
pluttan och jag vaknade vid 8.
det första hon sa var såklart "buzz"!
så självklart fick hon se den.
hon satt som en ljus i soffan.
blixtstilla och levde sig in i filmen bara. hehe.

men kan lova att det blir lite jobbigt när man fått sett filmen
sammanlagt 6 gånger idag (!)
ögonen börjar blöda.


här är väl typ fjärde gången hon
tjatar om att få se den idag.
hon är bara för söt ♥



har bara varit inne idag.
inget väder man vill gå ut i om
det inte är något man måste göra direkt.
har varit över -10 grader hela dagen.
och det är inget jag vill dra ut felicia i.
hon blir knallröd i ansiktet bara man
öppnar dörren typ. haha.

men imorgon ska vi ut.
hon ska till dagis och jag ska jobba.

nu sover pluttan iaf.
jeff spelar tv spel och
jag tänkte nog ta en dusch tror jag.
sugen på att klippa mitt hår snart.
något nytt!

Don't ever argue with idiots,
they will sink you down to there level
and beat you with experince..



här är lite bilder sen i söndags när vi hade pyntat färdigt på kvällen.
jeff lagade mat, jag städade..och ja, ni kan ju gissa vad nakenfisen tittar på?






Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

Toy story är lika populärt här :D

Hur gammal är er sötnos? :)

2010-12-03 @ 16:40:38
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0