fredag

vaknade massor med gånger denna morgon med lyckades somna
om som tur var :)
klockan 12 så gick vi upp. melissa gav sig ut på en promenad med svea
medan jag stannade kvar inne.

senare så såg vi på marmaduke, en rätt så bra film.
eller vi och vi, jag såg på den medan melissa och svea låg och snarkade ;P

när filmen var slut och de hade vaknat så mötte vi upp carro med
hennes två hundar ytterligare en gång. gick en långpromenad och
var ute i närmare två timmar. kom hem lagom tills jeff slutade
jobbet vid 6. så han kom och hämtade mig :)

åkte förbi pizzeria grinden. jag blev skitsugen på en kycklingsallad.
älskar deras dom har där. åt de konstant under första tiden när felicia hade kommit till världen.

resten utav kvällen så tog vi det bara lugnt hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0