fredag

oj oj, denna vecka har gått relativt snabbt tycker jag..

i måndags så åkte vi hem till mamma när jeff hade slutat för att sova där.
då de hade börjat med tapetseringen.
men innan vi åkte till mamma så kikade vi in för att ta en titt på
hur långt de hade kommit.
de hade spacklat överallt och målat taket mm.
sen så åkte vi somsagt hem till mamma och bara tog det lugnt.
mådde fortfarande ganska så dåligt.



i tisdags så var felicia och jag hemma hos mamma.
sov, så skönt!
innan hon somnade så badade hon med tindra.
sedan hade hon tagit i emmys hand och sagt "så emmu,nu Icia sova, kom!"
sen hade hon dragit med henne till sängen för att visa sin kudde så
hade hon somnat :) min underbara prinsessa!



när vi vaknade hade mamma lagat mat. tajmat! hehe.
sedan var vi ute lite och tog det mest lugnt :)




i onsdags så hade de ringt till jeff efter lunch och
sagt att de var färdiga i lägenheten!
blev superfint!!
speciellt i hallen, mörk grått/svart typ.
ska ta kort och lägga in dem så ni får se hur det blev :)

mamma, hampus och tindra var snälla och hängde
med mig och felicia hem för att ta ut alla
saker ifrån felicias rum och städa.
brudarna tyckte det var superkul att få gå runt
med varsin trasa och torka av överallt.
jeff slutade vid 8 egentligen men han åkte
två timmar innan.
han kom lagom tills vi var färdiga med allt.
den saten ;D



torsdag, nu mår vi bättre.
felicia är iaf inte dålig i magen längre.
men dessvärre har hon istället
blivit förkyld..
vi var hemma och ute lite i friska luften.
men kallt var det.
målade även felicias naglar rosa.
det är viktigt!
jeff slutade vid 3.
nästan direkt när han kom hem så kom det
en nisse som skulle köpa högtalarna.
sedan åkte vi till ikano på en gång.
köpte en jättefin didriksson jacka
till pluttan. en rosa.
hon ville helst ha en blå när man frågade henne.
men hon tyckte att hon blev jättefin.
köpte lite mer saker också.
sedan var det dags för att åka tillbaka och lämna henne till
hennes pappa till på måndag.
fy fan så jävla jobbigt :(
hatar varannan torsdag.
men det är för hennes egen skull.

sedan så åkte jag och jeff tillbaka, fast denna
gång till ikea. så det blev att åka
fram och tillbaka ett par gånger ;D
väl där köpte vi alla möjliga saker.
brännde några tusenlappar.
men det var det värt.
massa fina saker till hemmet.
så nu ser det jättebra ut.

fredag +
slappade mest med rocky hela förmiddagen.
jeff började vid 7 idag eftersom han slutade
tidigare i onsdags.
lite efter 12 gick jag över till emilia.
vi åkte rätt så snart till ikea.
hon skulle köpa ett bord och jag
lite saker som vi missade igår.
sedan har det varit full rulle hela dagen.
hämtat soffa och grejer.
nu ska jag sniffa lite på olivia och
vänta på att jeff slutar jobbet vid 6.
då ska vi hem och fixa klart allt.
emilia och jag kanske ska gå dit innan och börja lite.

ha en bra helg nu allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0