lördag

felicia vaknade titt som tätt inatt.
hon hade ont i magen så hon låg och småpruttade
och skrattade för sig själv.
vi gick in till hennes rum och la oss.
hon somnade om tidigt på morgonen.
efter knappt en timme ringde klockan och det var dags att gå upp.

vi var i lambohov runt halv 10.
skulle lämna felicia där.
hon skulle med sin farfar,marita och oscar till simhallen.
oscar hade träning där så de skulle åka direkt därifrån.
gick jättebra att lämna över henne.
stannade och pratade ett tag.
hade ju berättat för henne redan tidigt i veckan att hon skulle
till simhallen med dom denna dag. hon verkligen älskar vatten.
så det var något hon hade sett fram emot!

efter att vi hade lämnat prinsessan så styrde jag och jeff bilen till ikano.
jeff hade nämligen ringt till en optiker i smyg ;)
min födelsedagspresent, ett par glasögon!
för det behövde jag definitivt. var nämligen riktigt översynt.
så, glasögon igen för min del. kommer bli så ovant!
men förhoppningsvis kommer den där jäkla migränen att förminskas.
så det blir ju ett stort +!
hittade ett par jättefina glasögon, så nu är det bara att vänta.
efter så kollade vi runt lite i tornby området.

närmare två tiden så åkte vi till simhallen och hämtade pluttan.
de hade haft det jättebra och hon var helt slut.
men lyckades faktiskt hålla henne vaken till jeffs jobb.
han skulle dit för det hade gått sönder en grej.
givetvis så köpte felicia lördagsgodis med.

efter det så åkte vi hem alla 3 och sov.
kan lova att felicia sov riktigt djupt!
vaknade runt 5. så det blev sent.
åkte ganska så fort till pappa faktiskt..
var flera månader sedan vi träffade honom nu.
kändes faktiskt bra för en gång skull.
han drack inte en droppe under den tiden vi var där.
så han borde tagit åt sig en del av vad jag sa. hoppas jag.
han vet iaf vart jag/vi står i det hela.

kom hem sent.
gick över en sväng till grannen sen hem och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0