lördag

felicia sov länge idag.
vaknade inte fören halv 10.
visserligen vaknade hon runt 5 och var vaken ett tag.
och jag vaknade med huvudvärk. toppen.
den var lustig hela dagen.
eftersom den har ändrat sig den senaste tiden så
var jag helt slapp i hela kropppen nästan hela dagen..skumt.

gick upp rätt så fort och åt frulle och fixade iorning oss.
vi skulle nämligen vara i igelfors vid 2 hos jeffs pappa
som fyllde år förra onsdagen.

hämtade smörgåstårta på jeffs jobb innan vi åkte iväg.
felicia somnade i bilen och sov 3 kvart ungefär.

vi stannade där ett tag och hade det trevligt i den lilla hålan.
där är det riktigt tyst kan jag lova. sköönt.

när vi åkte hem så släppte vi av jeffs brorsa i finspång för han skulle på fest.
jag hade så jäkla ont i huvudet så jag somnade till och med i bilen.
brukar aldrig kunna göra det annars. och felicia med :O

eftersom felicia pratar så mycket om jeffs jobb så stannade
vi till där på vägen hem så hon kunde få köpa lördags godis för
sin peng som hon fått tidigare i veckan :)

klockan var närmare 6 när hon vaknade.
när vi kom hem så la jag mig på soffan och felicia hjälpte jeff
med att skruva ner vårat förra köksbord och sätta upp
vårat nya vardagsrumsbord.
sedan gick de in och lekte i felicias rum så jag kunde vila lite.
felicia somnade innan 8 ändå. så hon var riktigt trött denna dag!

min huvudvärk gick över. konstigt jävla nog..

resten av kvällen så tog vi det lugnt :)


av någon lustig anledning så
funkar det inte att lägga in
alla bilder från de senaste dagarna
på datorn..
håller på att bli galen.
men ska verkligen försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0