måndag

sov närmare 4 timmar denna natt.
ove och emmy försov sig lite så de kom
senare än vad som var sagt.
men vi kom iväg iaf :)

sov en stund i bilen. så skönt!
tindra sov hon med.
sen när hon var vaken så fick man inte sova mer tyckte hon. hehe.

var väl på plats i ullared efter 9 någongång.
när vi var påväg mot entrén som kom en otrolig
doft av bajs. fy tusan säger jag bara!
luktade så mycket så jag kräktes :P

dagen inne i ullared var lång. men man hittade en hel del iaf.
men köpte bara för 1500. mest saker till felicia. så det var som vanligt ;)

men jag var så seg och mådde inte toppen så egentligen kunde man
lika gärna stannat hemma.

åkte hem så vi var i linköping straxt efter 6.
ove och de släppte av mig utanför ikea.
jeff åkte och hämtade felicia.

sedan kom de dit. felicia blev helt till sig!
fy tusan så jag hade saknat henne.
så blev puss och kramkalas innan vi skulle gå in på ikano.
för att hämta mina nya glasögon!
ser inte riktigt klok ut i dom. haha.
men är väl bäst att vänja sig.

efter det så åkte vi och storhandlade sen hem för att sova.
felicia var helt jäkla genomförkyld och hade feber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0