onsdag

hängde hos mamma tills det var dags att hämta hem prinsessan.
hon blev så glad när jag kom. då värmer det något otroligt i mamma hjärtat!

pratade med en fröken och frågade om felicia säger till något när hon är där
om att hon är bajsnödig eller så..vilket hon ej gjorde tydligen.
då förklarade jag att hon gjort det ett par gånger.
då fick jag ett svar som löd : "jaha, då får vi väl köpa en potta då."
brukar man inte ha potta på dagis? :/

vi började iaf gå hemåt. tror det tod ca 30 min eftersom man ska stanna överallt :)
när vi väl kom hem så stod hampus där med arnold, vi skulle ha honom.

vi gick hem, la oss i sängen. jag hade ont i huvudet..
som tur var så var det lotta på bråkmakargatan denna dag på tv så felicia
låg helt fastklistrad i sängen bredvid mig och tittade, hela filmen!
så det var skönt.

framåt sena eftermiddagen så gick vi och lämnade tillbaka arnold hos fanny hemma hos mamma.
hampus kom efter ett tag med. eller han ringde och frågade vart vi var för han stod
utanför våran dörr för han skulle lämna en sak. men han knallade hit.

sedan när jag och felicia skulle gå så träffade vi på två småtjejer som kanske var 5-6 år.
hon ville leka med dom så klart. men sen fick jag iväg henne och då kläckte hon:
"hej då tjejer, ha de ba!" min lilla pingla :D hon kläcker bara mer och mer meningar.

vi knallade bort till adell och olivia. sen kom emilia ganska så fort efter.
seg som hon är :P stannade där ett tag så de lekte innan det var dags att gå hem och sova.

jag och felicia gick och la oss i hennes säng.
jag satte på fåret shaun på mobilen så hon fick kolla lite.
hon verkligen älskar det introt. så hon började dansa.
det gick ganska så fort innan hon somnade iaf.
hon frågade efter jeff en massa. men han slutade ju inte
fören vid 8..

när jag kom ut ifrån felicias rum så hittade jag denna utslagna katt i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0