onsdag

slapp,slapp,slappdag.
felicia somnade sent igår och vaknade efter en stund.
jag hade slumrat till i 20 minuter.
sedan gick vi in och la oss i hennes säng.
sjöng ett bra tag innan vi båda somnade.

jeff började 10 imorse så han var ute med arnold innan han åkte.
sen gjorde han frukost till oss med. vilken lyx!

felicia och jag somnade runt 11 och sov ett bra tag.
så nu hade vi tänkt att laga lite mat.
eller, jag får väl göra det.
felicia är fastklistrad framför bolibompa.
hon är så söt, har bäddat ner sig under täcket
och ligger och sjunger lite emellanåt.

mamma och tindra kommer sen efter 4 för att hämta arnold.
så vi får ta på oss kläder snart och gå ut med honom igen.
ingen energi till någonting alls. varken jag eller felicia..

jef slutar inte fören 8 ikväll ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0