söndag

vaknade tidigt även denna dag.
vi gav oss av till fisforsa som felicia så fint säger.
rimforsa vill säga.
hem till min farfar och hans fru.
var trevligt, åt middag och gick en promenad mm.
så mycket plats för felicia att springa runt på där.



när vi kom hem så var det bara att plocka in varenda liten jäkla pryl
i lägenheten i felicias rum.
för de ska nämligen komma tidigt imorgon bitti och tapetsera om
alla rum förutsom hennes. ska bli skönt när det är gjort!
det enda grejen som fick vara kvar var soffan, vilket vi ställde i mitten
i vardagsrummet.

vi packade in det vi behövde i bilen för vi skulle sovit hos mamma i ett par nätter.
men sedan träffade vi på emilia och olivia nedanför.
hon sa att de kunde ta rocky.
så vi hängde med hem till dom för att lämna av honom.
sedan blev vi fast här.
så det blir att sova här inatt. och imorgon hem till mamma istället.

eftersom barnen har studiedag imorgon med så kan dom ju få leka med :)

nää, nu ska jag vara lite social med dom andra.
grabbarna nördar tv spel medan emilia sitter och tittar på tror jag ;D



hade bra allesammans så skriver jag så
fort jag får tid och tillgång till en dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0