söndag

vaknade samma tid idag. dvs 6.
eller okej, klockan ringde då men jag snoozade lite. hehe.

var jäkligt seg. kändes inte att man fick sova en timme mer..

tog på mig kläderna och gick bort för att hämta cykeln.
jobbade 7-13.30 idag.
gick bra men det blev lite stressigt i slutet.
inte så mycket man kunde göra åt tyvärr.

kom iväg senare än 13.30, lämnade cykeln hos mamma.
efter ett tag kom mina små guldklimpar dit.
felicia och jeff :)
de stannade bara en jätteliten stund eftersom vi skulle gå hem.
felicia var trött men vägrade sova.
märkte på hemvägen att jag hade en jobbtelefon på mig.
så vi tog bilen direkt för att lämna den.
efter så åkte vi till ica för att köpa mat och.."söndagsgodis" ;D

felicia somnade lite efter 18 nu ikväll.
riktigt trött med tanke på att hon ej sovit.

emilia ska snart komma över och kolla ensam mamma söker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0