tisdag

idag är det min födelsedag. ett år närmare döden ;D
usch, inget att fira.. fyller 21 år.

vaknade klockan 5 imorse :)
jeff och felicia skulle sjunga för mig.
men felicia vägrade att vakna så det var
jag som vaknade istället. försökte låtsassova men
gick inget vidare. började skratta. haha.
felicia bara vände sig om i sängen när jeff skulle
väcka henne och mumlade hurra hurra. haha.

sen vaknade hon till iaf när jeff började sjunga.
åt lite frukost i sängen.

sedan var det dags att fixa iorning oss.
felicia skulle lämnas på dagis halv 7.
så vi åkte bilen dit och lämnade henne.
gick jättebra.

sedan skjutsade jeff mig till jobbet.
började vid 7 och jobbade till 16.
jeff fick sluta en timme tidigare så han kom och h
hämtade upp mig vid netto över 4.
sedan åkte vi och hämtade pluttan.
stack hem en snabbis innan vi åkte för att fika hemma
hos min faster tove.
sedan åkte vi hem, åt pizza :P
jag och felicia somnade samtidigt, vid 8. så
det blev inget riktigt firande av min födelsedag..

var skönt att somna tidigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0