tisdag

felicia vaknade när jeff sprang in och ut genom ytterdörren
straxt innan 7 imorse. han glömde lite allt möjligt
+ att han tappade matlådan i trappen så det låg mat överallt.

hon kom in efter att hon hade myst lite med rocky i sitt rum.
så låg hon och kramade mig ett bra tag och drack välling.
sedan var det dags att klä på oss efter ett tag och knalla bort till dagis.
tog typ 15 min och ta på henne de kläderna hon skulle ha.
så vill inte ens tänka på hur det blir i vinter :P
hon är för envis pluttan.

kom lite senare än 8.30 till dagis för vi stannade typ hela tiden.
såg alla möjliga småkryp på vägen. skalbaggar och sniglar mm.
så fort hon såg en snigel skulle hon börja sjunga :)

gick förvånadsvärt bra att lämna henne på dagis imorse. så skönt.
hon frågade efter mollie. hon verkligen älskar henne på dagis.
så det är roligt.
sen så kom även nova fram och hälsade.

efter att jag hade lämnat prinsessan knallade jag bort till mamma.
vi gick ut på en timmes promenad i spåret direkt med arnold.
skönt! tiden sprang förbi och mamma åkte till jobbet.
jag stannade kvar till halv 2 när jag skulle bort och hämta hem pluttan.
lämnade även in lite papper,ändrade vissa saker.

felicia ska gå på dagis varje tisdag,onsdag och torsdag mellan 8.30-13.30 framöver.

vi knallade bort för att hämta arnold och gick sedan hem hit.
fick ett städryck och städade i ett par timmar.
idag var det karlsson på taket som vi kollade på.
så nu säger felicia att hon flyger lite då och då. haha.

emilia och olivia kom och plingade på dörren och stannade i några minuter.

ringde även ett samtal till en chef som var intresserad över att träffa mig.
så på måndag ska jag på arbetsintervju :)

resten av kvällen har vi gjort lite allt möjligt.
nu har iaf hampus,mamma och arnold gått hem.
så nu tänkte jag umgås lite med min karl.
desperate börjar nu med :D

juste, angående bilderna som ej har kommit upp än
så har jeff beställt en ny skiva man var tungen att
ha när han var på jobbet idag.
så får se om den kommer innan fredag.
hoppas det så jag kan lägga in alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0