torsdag

idag så gick jag och felicia upp
tidigt och fixade iorning oss.
såg att farfar hade ringt till mig.
men som nästan alltid hade jag mobilen på ljudlöst
så jag hörde ej. men ringde upp.
han var i ekholmen så jag frågade om han ville titta förbi
på en fika här hemma hos oss. han har aldrig varit här heller.

blev en del krångel. men kan säga att det
tog en timme typ för honom att hitta hit. haha.
vi fikade och lite. felicia skulle självklart visa upp
sitt rum för farfar och berätta att det var hennes saker.
för de skulle han minsann inte få ta :P pluttan lilla.

farfar åkte närmare 12 och vi knallade bort för att möta
mamma,tindra och arnold.
felicia såg de på lååååååångt håll och skrek som en riktig
tokstolle på tindra.

vi gick till affären och stannade en sväng hos mamma och de innan
vi knallade hem hit så små brudarna kunde få leka lite.
hampus hängde också med :)

jeff slutade tidigt idag, vid 3.
så nästan direkt när han kom hem så
åkte vi till busfabriken.
jag, felicia,jeff och hampus.

vi hade riktigt kul :)
men av någon lustig anledning var felicia
livrädd för tunnlarna och allt. förstår inte vad som hänt.
så vi höll oss mest till lava grejen och mattorna som felicia
så fint säger.

hon är helt tokig. klättrade längre upp än oss andra på lava saken
och vände sig om och satte sig duktigt på sin rumpa och åkte ner :)

när hon skulle hoppa matta så var det BARA HON som fick hoppa.
absolut ingen annan. man fick inte ens ha fötterna lite på kanten.
då kom hon fram och tog bort dom och sa att issa hoppar nu!
hon är allt för söt lilla prinsessan.

åkte hem lite efter 6 och jag kan lova att hon sov gott nästan direkt när vi kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0