onsdag

imorse vaknade felicia straxt efter 7.
hon sov hela natten i sin säng.
så duktig så. skönt nu när hon inte sover lika
oroligt längre. så det berodde nog på det jag trodde.

jeff började inte förens vid 10 idag så vi åt lite frulle allesammans
innan det var dags för honom att åka.
sedan har jag och felicia mest gått runt och plockat lite här hemma
och lekt så klart.
vi kollade på pippi. direkt efter så somnade hon.
så nu har hon sovit i närmare 40 min.
jag tänkte hoppa in i en snabbdusch innan hon vaknar.
sedan ska vi nog städa.

efter det sika vi ut på en promenad i det fina vädret och ta en massa
med kort skulle jag tro.
så det kommer nog in ett och annat senare ikväll möjligen.

juste, ska även kolla upp ett jobb..
har ju tagit studieuppehåll för tillfälet
pga olika själ.

jeff slutar inte fören 8 ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0