onsdag

denna dag myste jag och jeff med felicia tills
hon skulle till dagis vid 9.
vi tog bilen bort eftersom jeff skulle åka till jobbet efter.
hon blev lite ledsen men det släppte ganska så fort.
skönt det!
jeff släppte av mig hemma hos mamma.
men först stannade han ett tag.

sen så hängde jag med fanny ut med arnold.
sen var det bara att vänta tills klockan skulle bli
kvart i 12 då vi skulle hämta prinsessan från dagis.
självklart ville tindra med, och mamma.
började känna av min underbara migrän.

när vi kom till dagiset så låg felicia ute i en vagn
och var ledsen. vi tog en liten promenad efter att
vi hade hämtat henne då vi trodde att hon skulle somna.
men det gjorde hon självklart inte.
så vi gick hem till mamma. jag gick upp med felicia till
sängen så vi båda somnade och sov i ungefär en timme.
min huvudvärk hade inte gått över.
sedan började jag kräkas...

mamma var snäll och tog hand om felicia medan jag
sov. sedan så vaknade jag innan 6 men mådde fortfarande dåligt.

försökte att få i mig något att äta.
men det skulle jag inte gjort. för självklart kom det upp igen..

jag och felicia gick hem.
gjorde välling till henne sen gick vi och la oss i hennes säng.
båda somnade. hon var så söt. pysslade hand om mig eftersom
hon visste att jag var sjuk. mammas hjärta.

jeff slutade vid 8.
då kom han hem, väckte mig.
jag duschade, kräktes lite mer sedan gick jag och la mig igen.

sov som bara den!



MIN SKATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0