söndag

vaknade sent idag.
slappade innan det var dags att åka
för att storhandla. så nu är det fullt i kyl och frys för tillfället.

denna kväll har vi varit ute och gått med rocky i hans koppel.
så har får se hur det ser ut i området.
helt tokig är han. sedan gick vi förbi hemma hos emilia och adell där
även sara var en snabbis för att ta en cigg innan vi vandrade
hem igen.

när vi kom hem så tänkte jag lägga över bilderna från kameran
som vi tog nu när vi var ute.
men min dator jävel har gett upp. lagt av helt och hållet.
fy fan vad arg jag är. har allt på den!
bilder från varenda jävla dag sen felicia föddes.
men men, ska väl gå att lösa på något sett....

har även lagt en intresseanmälan på en lägenhet ikväll.

nu kollar vi på jakten på lycka. en jävligt bra film.
ska krypa ner under täcket och hoppas på att morgondagen
kommer snabbt så jag får träffa min prinsessa.
gud så skönt det kommer bli! ♥



min lilla fisunge.
gud så liten hon var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0