söndag

jäklar vad fort dagarna går.
redan över en vecka sen jag skrev här :o
trodde jag verkligen inte.

men har varit sjuk nu en längre tid så
har mest legat i sängen.
myst med min älskade prinsessan!
som förresten la en nummer två på pottan
idag för första gången.
jag är så stålt så!
och det blev hon med kan jag lova.
skrattade och log en massa.
tills hon skulle ta pottan och gå och visa
för jeff och hampus.
då tappade hon självklart pottan..
så ja, ni fattar nog vad som hände.
behöver ju inte gå in i detalj.
hehö.

idag var vi hos mormor en sväng.
åt mat och så.
felicia somnade i bilen påväg hem,sent!
tror vi väckte henne när vi kom hem
straxt efter 5.


oj. nu vaknade felicia till så kan inte skriva mer.
ska nog gå in och lägga mig hos henne för att sova!
dags för det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0