tisdag

vet att jag har varit ordentligt dålig med att uppdatera,
men det har sina orsaker.
har inte mått så toppen på sista tiden.

och sen har felicia varit sjuk nu en längre tid med.
var på vc med henne igår.
troligtvis har hon fått ett ordentligt virus.
febern gick bort senare i förra veckan.
hon hade det när hon kom hem ifrån sin pappa
förra måndagen. men det var ingenting han visste
något om tydligen..
men men, det blev bättre iaf :)
men läkaren ville inte ge medicin pga att hon ej hade feber.
så hoppas att det kommer att släppa nu.
men det tror jag.

hon var superduktig när läkaren skulle titta på henne.
när hon skulle titta i felicias öron så var det inga problem.
felicia visade glatt upp sina örhängen istället.
munnen öppnade hon direkt när hon fick se
"pinnen" de lägger på tungan.
och lungorna var det inga problem att lyssna på heller.
hon höll glatt upp sin tröja.
min duktiga prinsessa!

eftersom hon knappt ätit någonting alls
de senaste dagarna eller knappt druckit
så vägde de henne också.
nu vägde hon 9900 och på 1½års kontrollen
vägde hon 9200. så hon hade ju gått upp iaf.
men fick en tid den 25 oktober igen för att se hur
mycket hon väger då.
så det känns bra!

men idag har hon ätit ganska så bra iaf.
all välling gick ner också!

hostmedicinen hon tar mot allt segt slemm
åker ner utan problem. hon vill ha mer direkt efter. hehe.

imorgon ska hon till dagis i ett par timmar iaf.
med tanke på att hon ej varit där på närmare två
veckor så vill jag inte börja med att lämna henne
där i en heldag. sen är hon ju somsagt inte helt kry än.
men hon smittar ju inte. mer jag som är kinkig och
vill ha henne hemma!
mitt lilla hjärta.



de senaste tre dagarna har felicia somnat ungefär halv 8
varje kväll och sovit till 8 till morgonen.
fast hon har vaknat minst en gång varje natt.
så jag har gått in varje natt med mitt täcke och kudde
och lagt mig bredvid.

tecknade pippi är något hon har blivit helt tokig i också :)
sen nicke nyfiken.
så hennes tv går i ett inne på hennes rum titt som tätt.


häromdagen fick jag en
EOS 20D av min karl.
gissa om jag trivs med den? :D
här kommer det lite bilder.



















DU ÄR DET BÄSTA SOM NÅGONSIN HÄNT MIG,
MIN ÄLSKADE PRINSESSA! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0