torsdag

pluttan kom in vid 6 imorse och la sig
bredvid mig och gav mig en massa med kramar
och klappade mig på kinden.
finns inget mysigare!

jeff åkte till jobbet vid halv 7.
medan jag och felicia låg kvar och hade det mysigt.
vid klockan 9 skulle hon vara på dagis.
så, vi gick bort till dagis.
flera gånger på vägen sa hon att hon ville vara hemma hos mig.
det känns ju inte lättare..
när vi väl var inne på dagis så ville hon hänga med in och
lämna sina saker innan hon gick ut till de andra barnen.
ledsen blev hon, men det släppte efter ett tag.
jag gick ifrån dagiset med tårar i ögonen.
hatar att lämna henne varannan torsdag när jag vet att
jag inte ska få träffa henne fören på måndag! :(

när jag hade lämnat prinsessan så gick jag förbi mamma för att
hämta arnold.
gick sedan hem till oss, och sov,sov och sov.
till närmare klockan 2!
tror att det beror på gårdagen.
men nu känns det bättre.

rocky och arnold busar för fullt.


jeff slutade vid 3.
sedan kom han hem.
efter det åkte vi och hämtade tindra på hennes dagis.
eftersom hon och arnold ska sova här inatt då mamma
har jouren. när vi hade hämtat henne så åkte vi till
tinnerö för att ta kort och gå runt lite :)

sedan har vi bara varit hemma och
haft det kul.
tindra kan inte släppa rocky för 5 öre.
hon verkligen älskar honom.
sedan har vi pratat med felicia i telefonen med :)
var ok för henne att tindra sov i hennes säng inatt.
vilken tur.














rena rama hösten nu..

nu ska jag försöka att få tindra i säng.
hon springer runt efter rocky i lägenheten.

saknar min prinsessa något
enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0