måndag

hej allihopa.
har varit fullt upp nu sedan i torsdags när flytten började.
allting är klart nu iaf. så himla skönt!
dessvärre så har vi inget internet i nya lägenheten så kommer inte
att kunna blogga nu på ett tag.

felicia sov hemma hos sin farfar och marita fredag-lördag.
så då hade jag och jeff tid att fixa ordning så mycket som möjligt.
så slapp pluttan vara med i all röra också. så det var jättebra.

igår innan 10 så tog vi en förmiddagspromenad i skogen vi alla 3 :)
stannade vid en grillplats och pluttan åt en "skogsmacka" och kollade på
en massa flygplan högt uppe i luften. sedan så såg vi självklart ett och annat djur.


MINA ÄLSKLINGAR ♥

just nu är vi i stan hemma hos mamma och dom i deras nya lägenhet.
är superfint :) en riktigt gammal lägenhet med högt i tak och stora fönster.
gick typ vilse i början (ja, jag har dåligt lokalsinne) haha.

jollan och jenny var också här men de har åkt nu.
pluttan och jag ska ta bussen hem sen efter klockan 18 typ.
jeff slutar jobbet då men det ska komma en tjej och hämta rocky
efter 18 så jag vill ej vara hemma då. blir bara jobbigt... sen är
jag ju så jäkla blödig just nu med.
har tjutit titt som tätt de här senaste dagarna, men är väl bara för
att det varit så himla mycket runt omkring just nu. och felicia
testar ens tålamod hela tiden med. riktigt underbart trotsig är hon :)

men somsagt, rocky ska flytta ifrån oss idag.
blir bäst för oss alla. men tanke på att han har så himla mycket energi med.
så det skulle aldrig funka när bebisen kommer om typ två månader heller.
herregud, är bara två månader kvar snart! helt otroligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0