fredag

har haft fullt upp de senaste dagarna så har inte haft tid att sitta vid datorn.

har haft besök av två av mina små syrror här de senaste dagarna.
mycket trevligt!
dessvärre var det ju inget vidare väder så vi var mest här hemma.
hittade även laddaren till batteriet i systemkameran så den har de haft roligt med ;P
blev även massor med kurragömma för felicia så hon var mer än nöjd.
hon var så uppspelt och glad så hon visste inte vart hon skulle ta vägen med alla känslor.
så det slutade med att hon blev dum istället. hehe.


trötta brudar!


arg kille!


busunge!

 

jeff var även iväg häromdagen och köpte en "överraskning" till felicia.
vilket var ett PSP. så kan ju säga att bruden blev glad :)
men lite svårt att veta hur man ska spela.
så vi ska lägga in filmer och sånt istället :)

idag så åkte pluttan till sin pappa.
han kom sent som vanligt.
när hon hade åkt så sövde jag eddie. då var klockan lite innan 3.
eftersom han inte brukar sova längre stunder så passade jag på att ringa
dagiset felicia ska börja på nu den 22a. lät toppen!
så det kommer jag att se fram emot. tror nog att jag kommer vara den
som kommer tycka att det blir jobbigt när hon börjar. hehe.
är ju så van att vara med henne jämt. hon har ju trotsallt varit hemma med
mig sen i slutet av förra året.

självklart så sov eddie till 5 i sin säng idag.
och när jag tog upp honom så somnade han om i min famn
och sov där tills jeff kom hem vid närmare halv 7 :O
nu sover han i sin säng igen så får se hur länge det blir nu.

jeff ska jobba hela denna helg mellan 8-20 dvs hela jäkla dagarna.
så jag får se vad jag och eddie ska hitta på för något.

 

just det, om någon är intresserad av våran bugaboo gecko så kan ni ju säga till.
vi la nämligen ut den på blocket precis. absolut inget fel på den!
men vi vill köpa en ny så vi kan skaffa ståbräda till den nu när jag ska hämta och
lämna pluttan på dagis med eddie. så man vet vart man har henne!
för springa runt helt själv hur hon vill går inte direkt..
för bara ståbrädan till bugaboo ny kostar typ 900:-
så känns lite sådär att lägga ut det.


nää, nu ska jag mysa lite med min underbara karl! :)
älskar min familj mest av allt♥,bara så ni vet. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0