fredag

denna dag har jag umgåts med mina små hjärtan.
har varit ute och lekt lite.
annars har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.
eddie har mest bara ätit och sovit hela dagen.
han har kommit in i en "ätarperiod".
han har även börjat att le medvetet nu och "pratar" mer och mer.

glad och mätt kille.

har målat felicias naglar och gjort henne fin idag.
hon ville ha rosa i håret idag, och så fick det bli.
vid halv 5 kom hennes pappa och hämtade henne.
sen som vanligt...
skönt att hon kommer hem på söndag.

snyggingen, som hon så fint kallar sig själv ;)

ikväll har jag umgåts med mina pojkar.
eddie vägrar att somna ordenligt denna kväll så han ligger halvvaken i sin säng.

imorgon när vi vaknat så ska vi gå en liten promenad om det
inte är alls för dåligt väder.
hörde att det skulle komma regn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0