onsdag

jeff hämtade oss efter jobbet igår. dröjde inte länge innan felicia ville
lägga sig i sängen för natten. tror hon somnade vid typ 18.15. hehe.

klockan ringde vid 7 imorse så då var det bara att gå upp och fixa allt
som behövde fixas. sedan satte vi oss alla i bilen straxt innan 8.
jag,jeff och eddie satt i ett annat rum bara och såg på när felicia pysslade.
det gick så bra så! :)
när klockan blev typ 9 så skulle felicia och några mer barn gå iväg och
ha lite gymnastik på fritidsgården. så, i samma veva så stack vi hem.
eller jeff skjutsade hem oss sedan åkte han till jobbet.
maud sa att hon skulle ringa om det var något. men det gjorde hon självklart inte :)
allt hade gått super. så vid 13 gick jag och eddie och hämtade henne.
tog en ganska så lång promenad hem och sedan slappade vi lite allihopa.
sen gjorde vi pannkakor och felicia badade osv.
hon somnade lite efter 19.
så nu är det bara den lille "skrikeddie" som ska somna också.
så typiskt att han ska vara så ledsen runt den här tiden precis innan han ska somna..
han är ju så trött!

jeff kommer inte komma hem fören sent ikväll!
han skulle ju egentligen slutat vid 20 men de har inventering på jobbet.
imorgon skulle han jobba 7-12. men nu kommer det istället bli 7-20!
meningen var att vi skulle gått tillsammans till mvc och sedan åkt till ikano och handlat lite. men men,
det får vi ta någon annan dag istället..

imorgon 10.30 så ska iaf eddie på 2 månaders kontroll på bvc med läkarundersökning.
och vid 13.30 ska jag till mvc på efterkontroll.



eddie slappar lite i babygymmet


syrran matar brorsan lite


ammar nalle puh


nöjd kille


nu ska jag springa in till eddie och försöka få honom att somna.
sedan tänkte jag försöka mig på att duscha.
efter det blir det nog att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0