onsdag

blev ett besök i stan även denna dag.
kom in straxt innan 13.
väntade på mamma som var och klippte sig på madona.
gick direkt till mcd för att köpa glass när hon var färdig.
sedan så gick jag och eddie till bvc när jag var klar eftersom
vi hade en tid dit vid 13.30.
mamma var snäll och kollade felicia under tiden.

nu väger eddie 4450 gram och var 57 cm lång.
så han växer som ogräs. skööönt att det går åt rätt håll nu!

när vi var klara där så tog jag en runda själv på stan med honom.
blev inte länge eftersom han var så pipplig.
inte så lustigt med tanke på värmen denna dag!
gick iaf upp till mamma och felicia sen där vi stannade ett tag.

när klockan blev efter 17 så skulle mamma iväg och vi gick
bort till bussen för att ta den hem.

jeff slutade inte fören vid 20 idag.

just det sussie, jag beställde saker ifrån sheercover sen och fått hem det nu.
var lika bra som jag minns det ;)

måste även berätta vad hon sa idag när vi väntade på bussen om dig sussie..
gick av en ung tjej med långt blont hår och en reseväska på andra sidan vägen.
då skrek hon:"titta mamma, det är tant sussie!"
förklarade för henne att det inte var det utan att du åkt hem.
sedan så startade en bil på parkeringen inte långt efter.
då frågade hon mig vart den skulle åka, jag sa att jag inte visste.
då säger pluttan:"mamma,den ska nog till england."
hehe



våra hjärtan!
(måste öva på det där med att hålla eddie tills vi ska till fotografen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0