torsdag

är torsdag idag vilket innebär att jeff slutar jobbet vid 12.
så när han kom hem så badade vi båda barnen och sedan
tog jag en dusch. när vi alla var klara så tog vi bilen till
blomstertorget för att köpa en cementros till morfar och en
fin blomma till farfar.
när vi var klara där så åkte vi bort till landeryds kyrkogård för
att hälsa på morfar ♥

stannade hos morfar ett tag innan vi satte oss i bilen igen
och åkte bort till rimforsa. min farfar fyller nämligen 70 år denna dag!





denna bild visar syskonskaran från pappas sida.
förutom oscar som inte kunde komma.
och även våra tre kusiner :)
måste säga att vi alla ser riktigt sexiga ut ;D haha.


stannade för att fira farfar till straxt efter 18.
sedan så åkte vi och köpte ett par brallor till felicia innan vi åkte hem.
kom hem straxt efter 19. fixade iorning barnen och sedan så dröjde det
inte länge innan alla sov. jag tror jag slumrade till vid 22. skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0